دو فرآیند خمشی اساسی ورق اکریلیک

- 2023-08-02-

اکریلیک دارای مزیت های برتر در پلاستیک است، امروز در مورد چگونگی دستیابی به محصولات اکریلیک نهایی با خمش گرم صحبت خواهیم کرد.

 

ورق های اکریلیک معمولا دو نوع فرآیند خمش.

یکی خمش گرم قسمتی است. برای تهیه ورق اکریلیک با اندازه خاص، از چوب های قالب با دمای بالا برای گرم کردن و ذوب موقعیت صحیح استفاده کنید. به طور کلی، دمای حرارت دادن ورق های اکریلیک اکسترود شده یا رطوبت سنجی خوب در 130-135، ورق اکریلیک ریخته گری معمولا در 140-145. اگر ورق اکریلیک مواد جدید بکر نباشد (می‌توانیم اکریلیک بازیافتی را نیز شامل شود)، دمای گرمایش نسبتاً کمتر از ورق‌های اکریلیک جدید بکر خواهد بود. در همین حال، گرم کردن طولانی مدت با این نوع فرآیند مناسب نیست. اگر اکریلیک خیلی ضخیم باشد ورق ها برای خم شدن، برای این پردازش قابل اجرا نیست.

    


دومین فرآیند خمش این است که کل ورق های اکریلیک را گرم کنید و خم را با کمک قالب ها به پایان برسانید. ما قالب های شکل خاص را از قبل تولید می کنیم. سپس، ورق اکریلیک را روی قالب ها با هم در فر، در موقعیت مدرج قرار دهید، سپس توسط کارگران مجرب نظارت شود. ورق اکریلیک با دمای بالای پخت نرم شده و روی قالب قرار می گیرد. در طول این فرآیند، کنترل دما، قوطی ضروری استدمای خیلی بالا نباشد در نهایت، از قالب ها خارج شده و منتظر خنک شدن و شکل دهی اکریلیک باشید. سپس محصولات خم شده سفارشی را دریافت کنید. 

      



Kingsign انواع مختلف ورق های اکریلیک را تولید می کند، چه بزرگ و چه کوچک، خوب است که توسط اکریلیک و تولید ما تمام شود. در صورت نیاز برای ما درخواست ارسال کنید.